Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia dla dorosłych
(2)
Wypożyczalnia książki mówionej
(1)
Autor
Kleczewski Damian
(1)
Kwiatkowski Albert (1975- )
(1)
Rumi (1207-1273)
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1201-1300
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura perska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Big data
(1)
Bóg
(1)
Informatyzacja
(1)
Inwestycje
(1)
Islam
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing sportowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nieruchomości
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poemat
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Masnawi .T. 1 / Dżalaloddin Rumi ; z języka perskiego przełożył Albert Kwiatkowski. - Warszawa : Imprint Media, 2022. - 1 płyta audio (CD) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Masnawi zostało uznane za jedno z największych arcydzieł literatury światowej. Poemat składa się z bajek, legend, opowieści i anegdot, którym Rumi nadał symboliczne znaczenie. Bohaterami są ludzie, zwierzęta i istoty nadprzyrodzone. Powadze i refleksji towarzyszy humor. Nawet najbardziej przyziemna rzecz odnosi się do wyższej rzeczywistości; najbardziej nieprzyzwoity czyn zyskuje mistyczne znaczenie. Obecne wydanie prezentuje cztery tysiące dwuwersów składających się na pierwszą księgę Masnawi wraz z obszernymi przypisami przydatnymi zarówno dla filologów, jak i osób poszukujących duchowej i intelektualnej strawy. Masnawi zachwyca czytelników na całym świecie swą mądrością, głębią, humorem oraz niezwykłym wglądem w kondycję człowieka i jego relację z Bogiem i bliźnimi. Stanowi bezcenny, praktyczny przewodnik w drodze do bliskości z Bogiem lub – używając słów Rumiego – oczyszczenia lustra ludzkiego serca z pokrywającej go rdzy. [https://www.barbelo.com.pl/ksiazki-nowosci-literatura-ebooki/154/masnawi-szczegoly]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia książki mówionej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium inwestora to najobszerniejsze wprowadzenie do tematyki inwestowania w nieruchomości, jakie dotychczas ukazało się na polskim rynku. Damian Kleczewski, członkowie jego zespołu inwestycyjnego oraz zaproszeni do współpracy eksperci dzielą się z Czytelnikiem praktyczną wiedzą, wynikającą z wielu lat doświadczeń na polskim rynku. Odkrywają też cały szereg branżowych patentów i sekretów dostępnych wyłącznie dla uczestników drogich, zamkniętych szkoleń. Ta książka to ponad 400 stron wartościowej treści. Żadnego lania wody i motywacyjnych banałów! Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z nieruchomościami, możesz potraktować to komepndium jako niezbędny kurs inwestowania. Jeśli już masz za sobą doświadczenia we flipach lub przygotowywaniu mieszkań na wynajem, odkryjesz tu setki sprawdzonych sposobów na zwiększenie rentowności, optymalizację swoich działań, zmniejszenie ryzyka oraz kreatywne działanie na coraz bardziej zatłoczonym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydawnie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2021 - 252 strona. : ilustracje ; 24 cm.
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu oraz marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym pionierskich książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma „Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics”. Współpracuje z różnymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku informacji, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego przez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie. Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Stwierdzam, że przekazana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia. Dr hab. Zygmunt Waśkowski prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej